בדגל התורה מבהירים: "נכבד את ההסכם עם אגודת ישראל בבני ברק"

אסתי פלד No Comments on בדגל התורה מבהירים: "נכבד את ההסכם עם אגודת ישראל בבני ברק"

בתגובה לדברים שנאמרו אודות עמדת המפלגה, בדגל התורה מיהרו להבהיר כי ההסכם יכובד: "כל אמירה אחרת היא על דעת האומר בלבד ולא מבטאת את עמדת המפלגה"

חנוך זייברט צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בכירים בדגל התורה מיהרו להגיב הערב על אמירות שהושמעו במהדורה המרכזית בקול חי, בעניין עמדת התנועה בכל הקשור למועמד לראשות העיר בני ברק והבהירו, כי הנושא לא נתון לדיון וכי דגל התורה תכבד את ההסכם שיש לה עם אגודת ישראל, כולל אי התערבות בזהות המועמד שאגודת ישראל תבחר להציב בראשה. "כל אמירה אחרת היא על דעת האומר בלבד ולא מבטאת את עמדת המפלגה".

ההבהרה הגיעה בעקבות דברים שנאמרו קודם לכן ע"י גודי סילמן, ראש לשכת ראש העיר בני ברק, ששוחח עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על הבחירות בבני ברק ואמר: "ההסכם עם אגודה הוא שיהיה מועמד מוסכם על שתי המפלגות בכל פעם. אני עדיין לא יודע אם זייברט מוסכם על שתי המפלגות או שדגל תטיל וטו. יש תופעה שלא הכרנו בעבר ששורה של קהילות בבני ברק לא רגועות מעלייתו הצפויה לראשות העיר. קולם נשמע והרבנים יכריעו בסופו של דבר".

סילמן הוסיף, כי "בבני ברק, למרבה ההפתעה אין מתחים מי יהיה בראש רשימת דגל התורה. אתה לא שומע על זה בכלל שיח. השיח הוא רק מי יהיה ראש העיר ורצון להבטיח שיהיה כזה שלא יפגע בציבור הליטאי בשום אופן".

בהתייחסות להודעת ש"ס על כך שתציב את ח"כ אוריאל בוסו כמועמד מטעמה לראשות העיר, אמר סילמן: "אני פחות רואה את זה כקריאת תיגר על דגל אלא ניסיון לזכות בראשות העיר מול זייברט. זה פחות מאבק בדגל התורה".

בראיון נשאל סילמן לגבי החרם נגד חברת שטראוס וזה השיב: "התחושה היא שמישהו משתמש בכסף שהוא מקבל ממך כשאתה קונה את המוצרים לצורך מאבק במה שאתה מאמין ומייצג. שטראוס גם מחזיקה במניות של אחד מערוצי התקשורת שמסיתים בו ללא הפוגה נגד הציבור החרדי. אנחנו דור חדש שלא מוכן לספוג את זה ולהמשיך לפרנס את אותם גופים".



0 תגובות